Wednesday, September 14, 2011

Colorful Calender

Hi all :)

I didn't know how this mani should end out when I began doing it.. I just wanted to try out my grey Nubar, since I loove grey polishes.. Awesome formula!

Well, I chose the colors to do nail art with, but still didn't know what to do.. Then I looked at my calender which were next to me on my desk and  got some inspiration from that one..


Here's the mani with my calender.. It's not at all the same patterns or colors, but still got my inspiration from it..


I'm not in love with this one, but I like it and have gotten several compliments on it :)

And even thoug it's a couple of days ago I did it, I am still wearing it and with minimal tipwear and chipping.. How they look now is usually how the look the morning after I've done the mani! So I'm impressed, don't know if it's the Nubar formula or if I've finally found the right combo of basecoats..

 
The involved:

Just ask if you wanna know any names =)
That's it for now =) I feel like I haven't got any inspiration lately, so I wanna try to challenge myself with nail art some way.. I'm jsut not sure how..

Do you have any nail art challenges for me? Or tips to get some more inspiration? And do you have experience with Nubar as a long lasting polish?

Have fun and take care =)

7 comments:

  1. Nubar er det bedste mærke jeg nogensinde har brugt, jeg elsker deres farver og holdbarheden er fantastisk.
    Med hensyn til, hvad du skal lave, hvad med at prøve noget du aldrig har lavet før? Du laver jo en masse free-hand, hvad med noget nyt? fx water-marbleling, eller tape-manicures? Held og lykke med at finde inspiration, jeg glæder mig til at se, hvad du finder på ;)

    ReplyDelete
  2. Det ser jo fantastisk ud :) Jeg synes da også du ska kaste dig ud ii water-marbling :D

    ReplyDelete
  3. Sonja: Fedt, så må det være derfor!!
    Jeg har både lavet watermarbling og tape manis.. Jeg kan aldrig lide hvordan WM ender ud, underligt nok for jeg elsker når andre laver det.. desværre.. Men kan godt være jeg skal lave lidt mere med tape =) tak for rådet! :)

    RijaH: Taak =D jah WM går nok ikke (se svar til Sonja) hehe.. Men hvis jeg har meget tid en dag, kan det da være:p

    Holiday: Aw, thanks =D I'm glad you like it!

    ReplyDelete
  4. :) that's a perfect match! It's great that you are inspired by things around you :)

    ReplyDelete
  5. Synes altid at dine negle er super farverige.. Det kendetegner dine negle.. Super!

    Sussi

    ReplyDelete
  6. Alice: Thanks a lot =) Well the best inspiration is from random things around you :p

    Sussi: Åh, mange tak! Jeg er nu også glad for farver =) hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...