Wednesday, February 16, 2011

Anyone interested in GOSH Holographic and/or Rainbow?

Hey Guys!

I've seen around the nail blogs, that GOSH Rainbow and Holographic are pretty sought after and is hard to get.. Well there happen to be a beauty store near my house which sell misc GOSH polishes for HALF PRICE! I've spotted quite a few Rainbows and a couple of Holographic..

So I thought if you are one of those people (or know anyone) who really want to get your hands on those polishes, maybe we can arrange a SWAP?

So if you're interested please comment on this post or send me a mail (It's right there -->).. If you happen to know another blogger who's interested, let them know!
I would like to do a swap, haven't done it before, so I would need some guidance if anyone wants to :p

If I get any requests I'll try to get my hands on more bottles - so fa I've bought one of each just in case..

5 comments:

  1. :) I would love to swap!
    Get at me Swaafie! :)

    ReplyDelete
  2. Line Thøgersen7/05/2011 6:50 PM

    Jeg ved det er vanvittigt længe siden det her indlæg er blevet skrevet, men jeg har set du har kommenteret på en anden blog, at du stadig så Rainbow nogle steder.. Jeg er MEGET interesseret i begge, hvis du er i stand til at skaffe :)!

    ReplyDelete
  3. Uh, det er dig der har skrevet inde på Facebook-siden, ikk?
    Indtil for en uge siden kunne jeg skaffe en MASSE Rainbow til 15 kr. stk.. Men tror desværre ikke jeg kan mere :/ Og det er et par uger siden jeg sidst fandt en Holographic.. Men jeg holder stadig øje =) Jeg skal nok sige til hvis det er!

    ReplyDelete
  4. Line Thøgersen7/05/2011 11:55 PM

    Jo, det er mig! :) Det var sørens, det kunne ikke passe dårligere! Tusind tak, det ville være dejligt! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...