Sunday, January 23, 2011

A bit of colors to brighten it all up..

Thanks a bundle for all the well-wishes, ladies :) It makes me happy!

Since I've been sick and coughing a lot, doing my nails haven't been the easiest thing.. So for a day or so, I had almost naked nails - I wore a very nude color that was so sheer and in the right color that it looked like natural nails without staining! wuhuu..

Well I wanted to spice it up just a little bit, so I ended up with a rainbow.. I loove rainbows - so colorful!

So on all nails I have a coat of H&M - Misty Pink and a coat of a glitter with a lot of subtle colors..


Later I decided to try to add a bit more to the mani.. I can't decide if I like it..
I screwed up my index finger, that's why it's not in the picture.. See how I have two adjoining colors from the rainbow on each tip?

I altmost feel well again, so your wishes did help :)

Hope you are all doing great!

4 comments:

  1. Flot, mine negle er stadig for gule til at kunne ligge en gennemsigtig neglelak på, desværre, men de er snart vokset helt ud, efter jeg har fået misfarvet dem.
    Rigtig sød mani :)
    Så osse alle ting du havde fået i julegave, og WOW det er jo for vildt, du har uendelig muligheder nu :D Jeg er desværre lidt uinspireret for tiden, og er mere på at lege med makeup, men håber det kommer igen snart..

    ReplyDelete
  2. Thanks guys :)

    Cille: Jeg ved heller ikke helt hvad jeg har gjort for at mine lige pludselig ikke er så gule mere.. Jeg har osse set du har fået vildt lange negle! Jeg har haft prøvet at kommentere inde på din blog, men det har ikke lykkedes for mig? Jeg må gøre et eller andet forkert..
    Ja mine julegaver har også holdt mig beskæftiget siden! haha.. Kender det godt, det med at være uinspireret :/ Så laver jeg halvhjertede designs som ryger af igen med det samme.. hmm..
    Men poster du ikke også om din make-up?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...