Thursday, September 30, 2010

Good intentions, but not quite as good an outcome..

Well.. I had this idea when I tried my Gosh Rainbow.. I wanted to lie a camp fire.. And then I thought "Why not use Matte is Murder as bse colour, it must make a good nightsky.. And then I'll add a tent.. And some stars!" And so I tried.. But it didn't really turn out good..

But I like the camp fires! I should just have stopped there.. But here it is:


I made this yesterday evening and I'm really trying not to remove it now! It's not really fun to look at :/ But my cuticles are really not having a good time at the moment, so I'm trying not to disturb them too much.. But I know what design to do next, so I'm kindof just waiting to be able to do it! Well, I'll se what happens.. :)

4 comments:

  1. Jeg kan altså rigtig godt lide din nattehimmel :) Og bålet blev ret, bål-agtigt :D Jeg synes det er mega svært at lave noget i frihånd, som mere er en tegning, end mønster, så overvejer lidt nogle af de redskaber de prof. bruger, eller noget der ligner.. en tandstik synes jeg bare ikke rigtig rækker, og mine pensler er for store, til detaljer..

    ReplyDelete
  2. Tak :)
    Men hvad bruger de prof da?
    Hvis dine pensler er for tykke, så bare klip dem! Det er sådan jeg har gjort med min! Den er self ikke lige så tynd som hvis man kan finde en fancy nail art pensel, men det er fint (for det er billigt! hehe)

    ReplyDelete
  3. Dotting tools.. Ja, har jeg prøvet, men de er osse ret stive i det :/

    ReplyDelete
  4. Ah okay :/ Jeg har lige haft købt en tynd pensel i Panduro gobby til 17 kroner.. Den var faktisk ret fin. Den har jeg lavet min nyeste mani med..
    Men jeg har set man kan få dottingtools på trendsales til 40 kr :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...