Tuesday, August 10, 2010

Tiny, petite, mini haul (but free.. kind of)

Jeg er medlem af H&M Club og i går fik jeg min årlige bonus check på hele 100 kr! Og hvad skulle jeg ellers bruge pengene på end neglelak?

Well, I'm a H&M Club member.. And yesterday I recieved my annual gift voucher, which size depends on how much you've bought. Or at least how much you've bought those days you remembered to show your card.. My voucher was on 100 DKK ($17.8 or Euro 13.42) Which is nothing.. Well not nothing, but I wouldn't be able to buy any clothes with it, so I, of course, chose to buy nail polish :D

Heldigivs har de lige fået nogle meget små flasker (3.2 ml) som kun koster 10 kr, så jeg kunne købe mere end to farver :) Plus, hvis man ser på hvad de koster pr ml, så er de små faktisk billigst! Feeedt..

Luckily for me, they've just gotten these very small bottles (3.2 ml) that only costs 10 DKK ($1.8 or Euro 1.3) so I was able to buy more than two colors :D Plus if you look at how much they cost per ml, the small ones are actually cheaper! Niice..

Her er de jeg købte/Here's what I got:

V til H/L to R: Summer coral, Miss stone heart, Blue sky, Summer fresh

Jeg besluttede mig for at prøve den grå og så lave striber i en masse forskellige farver. Meget simpelt, men på den måde kunne jeg få afprøvet nogle af de farver, der ligner hinanden.

I decided to try out the grey one and then stripe a lot of colours on it. Very simple, but very good way for me to compare some of my 'similar' looking colors.


Jeg kan ikke lide alle kombinationerne, men så ved jeg det til en anden gang :)

I don't like all the combinations, but I know that now :)

Ses!

3 comments:

  1. Mega fedt, jeg elsker det! ARH, jeg har ingen tid til at lave negle, piv piv :'(

    ReplyDelete
  2. Årh stakkels Cille! Jeg har osse alt for meget tid til det lige nu, men fra på mandag g¨r det lød, og så har jeg nok heller ikke tid til det.. :/

    ReplyDelete
  3. Jeg har haft så travlt med at flytte, men i næste uge, burde jeg endelig ha lidt ekstra tid til det :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...