Monday, August 2, 2010

New polishes, yay!

Jaaah, jeg har fået de neglelak jeg bestilte fra USA for nogle måneder siden :) De er en del anderledes end dem man kan få herhjemme (og man kan endda få nogle meget vildere nogen der ovre!)

Yeah I got the polishes I orderen from the States a couple of months ago! I'm so excited, they are so different from the polishes available here (and waaay cheaper).. And they're not even that special compared to what else you can get over there.. But compared to the boring ones you can get here... Yay :)

Så jeg glæder mig til at prøve dem alle, men jeg har bare et problem.. Jeg har ikke rigtig nogen inspiration til hvad jeg skal lave? Så hvis du har nogle forslag, så vil jeg med glæde høre/læse dem :)

So I'm looking forward to try all of them (it will take a while) but I just have one problem.. I need inspiration on what to do? So if you have any suggestion I'll be happy to hear them (or read them..)



Men jeg havde en idé til hvad jeg skulle lave idag. Det blev ikke helt som jeg havde regnet med, men jeg syns stadig det ser fedt ud.. Der er masser af farver og det er noget værre rod :) Det er sådan jeg kan lide mine negle ;)

But I managed to think of something to do today.. It didn't turn out as I wanted it, but I still think it looks kind of cool.. It's colorfull and messy and that's how I like my nails :)
I don't now if it's possible to see that I applied 'Matte-Astrophe' on the ring finger? The different isn't that big, but I had to try :)

Ses!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...