Tuesday, August 3, 2010

Hat!

To af de neglelakker jeg fik i går mindede mig om en høj hat. Jeg ved ikke helt hvorfor og hvor jeg skulle have set den kombination før? Nå men jeg besluttede mig ihvertfald for at bruge den kombination på mine negle. Det var meget svært at få et ordentligt billede af, men her er det bedste. Er det til at se på billedet?

Two of the polishes I got yesterday reminded me of a high hat.. I have no idea why.. Where have I seen that combination before? Well, I decided to make a design with those colors and high hats. It was very difficult to capture with the camera, but this is the best pic of it I got.. Is it possible to see?



Jeg kan rigtig godt lide farverne. Baggrundsfarven er en sort med lilla glitter i og jeg tegnede hatten og den yderste del af neglen med en 'farve-skiftende' neglelak med lilla glimmer i, som virkelig fik det lilla ud af baggrunds neglelakken. Så brugte jeg en grøn glitter-neglelak til at tegne rundt om hatten og en stribe på de andre negle.


I really like the colors, the base is a black polish with purple glitter and I drew the hats and the tip of the nails on the other fingers with a 'color-changing' polish with purple shimmer in it, that really brought the purple out of the base polish. And then I used a green shimmer to outline the hats and and the tip.

Jeg har stadig problemer med at få mine hænder og neglebånd til ikke at være så tørre, indtil videre hjælper mine produkter ikke og jeg har ikke råd til at købe en masse nye produkter, når nu jeg skal til at købe bøger osv. Så hvis der er nogen der har et billigt
trick af en art, må i endelig sige til :)


I'm still struggling with making my hands and cuticle moist and happy, but so far it doesn't really help and I can afford to spend a lot of money on new products as I'm going to spend a lot of money on books and stuff soon :/ So cheap advices are welcome ;)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hey smukke!
    prøv at smøre dine hænder og negle med madolie om aftenen, jeg ved ikke om det hjælper men det er da billigt og madolie kan man bruge i stedet for at smøre sig i creme på kroppen.
    Jeg kan godt se hatten på den ene negl og den er sej.

    ReplyDelete
  3. Sejt, det vil jeg prøve! Det kan vel ikke skade i hvert fald.. Taak :)

    ReplyDelete

Your comments means the world to me =) It's always nice to get feedback on the stuff you do ;) I strive to reply on each comment!
Please refrain from putting links in your comments (unless I ask for it :p)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...