Friday, August 13, 2010

Butterfliiiiiiies :)

Et par uger siden, efter jeg besøgte mine forældre, ville jeg lave et design med inspiration i deres dug i køkkenet, men jeg havde problemer med min hvide neglelak.. Og det har jeg stadig :/ Den er tyk og vil ikke rigtig tørre. Jeg prøvede at fortynde den lidt med en klar lak, men den vil stadig ikke tørre :/
Men jeg ville rigtig gerne lave det design alligevel, så jeg valgte bare en anden baggrundsfarve.

A couple of weeks ago, after I visited my parents, I wanted to make a manicure with the pattern on their table cloth, but I had a disagreement with my white polish.. I still do :/ I tried to thin it with some clear nail polish of the same brand, but it's still really thick and doesn't really dry :/ But I decided I wanted to make that design anyway, so I just chose to do it with another background color..

Her er dugen (ja, billedet er på hovedet, men jeg er for doven til at vende et om nu)/Here's the table cloth (sorry the pic is upside down, but I'm to lazy to do anything about it now):


Jeg brugte min nye grå H&M neglelak i stedet for den hvide/And I just my new H&M stone grey as the background instead:


Ikke alle sammen blev som jeg gerne ville have det, men jeg er ret tilfreds med det overordnet. Det er mange-farvet, men alligevel ret stille og roligt pga den grå baggrund.
Og jeg er desværre blevet nødt til at file mine negle ned :/Ikke fordi de var specielt lange, men nu er de endnu kortere!

Not all of them turned out as I wanted it, but overall I'm kind of satisfied. There's a lot of color but still subtle because of the grey color..
And I had to file my nails down :/ They weren't really long before but now they're REALLY short :/ And they are actually even shorter now, you'll see that next time I update..

Lige nu er mine negle faktisk også nøgne :o (Undtagen en basecoat, der skulle gøre mine negle stærkere) fordi de splittede igen igår, så jeg blev nødt til at tage neglelakken af i går aftes og file dem ned, og jeg har ikke lige fået lagt ny neglelak på endnu.

Right now my nails are naked :o (except for a basecoat to make them a bit stronger) because they split a bit more, so I had to take the polish off last night, and haven't gotten around to do a new manicure yet :/

Ses!

4 comments:

  1. Hvis kun dine negle splitter i siden eller du har fået en revne, kan du faktisk godt raperere det, med en te-pose og noget neglelim, det har jeg gjort med en af mine, som havde en flænge, som jeg kunne se, ville udvikle sig til, at den ville falde af snart. Jeg har lige et link til dig, hvis du sku være interesseret og altså kan finde neglelim :) http://www.youtube.com/watch?v=G0y-R_1qq7M&feature=fvsr

    ReplyDelete
  2. hold da op noget pillearbejde, især den lilla og pink sommerfugl er fantastisk

    ReplyDelete
  3. Cille: Okay sejt tak! Det må jeg prøve næste gang.. Er det lim noget man får når man køber falske negle eller kan man købe det alene?

    Mor: Tak :) Det er osse den jeg syns er bedst og faktisk den jeg lavede først, ved ikke hvad der gik galt efterfølgende..

    ReplyDelete
  4. Det ved jeg ikke, har købte det alene, men er det "nailglue", så det vel godt nok :)

    ReplyDelete

Your comments means the world to me =) It's always nice to get feedback on the stuff you do ;) I strive to reply on each comment!
Please refrain from putting links in your comments (unless I ask for it :p)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...