Wednesday, August 11, 2010

All dressed up! and broken nails :/

Jeg lavede den her manicure igår. Jeg tog et billede før vi begyndte at spise aftensmad (min bror lavede aftensmad og jeg lavede negle.. Fair fordeling, ikk? :) ) (og før jeg fik fjernet det neglelak der røg ved siden af) og det er det billede i får at se. For jeg ødelagde designet mens jeg spiste og ved at vaske op bagefter..

I made this mani yesterday, just before dinner (My brother made the dinner, I did my nails.. That's fair, right? :) ).. I took one pic before dinner (and before cleaning up) and that's the pic you're gonna get.. I ruined the mani by eating and washing the dishes afterwards..

Der er flere detaljer på 'damen' end man kan se på billedet. Men jeg kan rigtig godt lide den her idé, så jeg må lave flere designs af den slags.

There are more details on 'the lady', they are just not captured in the photo..
But I really like this idea, I have to make more manis like this..

Her er hvad jeg brugte/This is what I used:


Jeg knækkede nogle af mine negle inden jeg gik i seng, men var for træt til at gøre noget ved det, så det skal jeg til at gøre nu. Og lave et nyt design, hvis jeg kan finde på et..

Then I broke a couple of nails just before I went to bed. I was to tired to do something about it, so I'm about to do that now.. And do a new mani.. If I can think of one..

Heldigvis starter jeg i skole i næste uge og så vil jeg ikke have tid til at lave et nyt design hver dag og så får jeg ikke brugt op al min neglelak på en gang!

Luckily I start in school next week, then I won't have the time to do a new mani each day and then I won't use up all of my polish at once!

Ses!

3 comments:

  1. Eeeej, sådan nogle sku jeg jo osse lave, nu nåede du det før mig, sørens :P Men de er flotte, jeg har skaffet mig handsker, til når jeg ska vaske op, ellers er der jo intet neglelak der kan holde..

    ReplyDelete
  2. Haha.. DU gir den bare gas ;)
    Ja det er en god idé - har jeg osse altid, men det er mest fordi jeg ikke kan tåle al det der opvaskemiddel.. Men jeg syns ikke der skal meget til før der kommer hakker i.. Men det måske bare mig?

    ReplyDelete
  3. Nej, især når man har flere lag, så er lakken så blød, at det næsten er umuligt ikke at ødelægge det, desværre.

    ReplyDelete

Your comments means the world to me =) It's always nice to get feedback on the stuff you do ;) I strive to reply on each comment!
Please refrain from putting links in your comments (unless I ask for it :p)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...