Friday, July 30, 2010

Matte is murder!

Det er noget tid siden jeg har opdateret og det er fordi jeg er hos mine forældre. Da jeg pakkede havde jeg den idé om kun at tage neglelak med til ét simpelt design og se om jeg kunne slå min rekord hvor lang tid jeg har gået med det samme design (rekorden er ca 1½ dag nu). Så jeg har kun 3 neglelak med (!) som er en basecoat, en mat sort og en klar med glitter. Jeg har nu haft det på i to dage og jeg har virkelig lyst til at lave noget nyt. Men jeg tog jo med vilje ikke flere neglelak med, så jeg er vel på en måde på afvænning :p

It's been a while.. I'm at my parents house, that's why.. I didn't bring more than 3 nailpolishes (!) - A basecoat, ManGlaze matte is murder and Wet'N'Wild Wild Shine Kaleidoscope. My plan was to wear a manicure for more than 1½ day (which is my record at the moment) So far I've been wearing it for two days and I really wanna do something new! But I didn't bring more nailpolishes, so I'm in a kind of rehab! haha..

Jeg tog et billede, bare for sjov, fordi jeg ville tage nogle bedre nogen senere. Men det glemte jeg. Så jeg har kun et sløret billede af mine negle, men det er stadig til at opfatte mit meget simple design

I took one pic (just for fun) of the manicure, that didn't turn out very well, because I wanted to take better pictures later. But I forgot about that, so I only have one picture, which is quite blurry, but that's all I got. You get the idea of my very simple mani on the one..



Og så lavede jeg forresten et nyt design for et par dage siden. Jeg ville gerne have noget der var lidt mere simpelt, så det blev det. I må godt sige til hvis det ser lidt underligt ud på jeres computer!
Og så har jeg fået et billede herind, min mor tog et. Det er ikke det bedste billede af mig, men det er et billede :)
Yeah btw I made a new design a couple of days ago, I wanted something more simple. if it looks weird on your screen, please tell me :)
And my mom took a picture of me, so i've got a picture here now. Not the best one, but it's a picture :)

Ses!

1 comment:

  1. Uhh, jeg elsker den matte sorte neglelak, hvor er den fra?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...